Strona główna / Windows / Praca / Organizer Pracy PL+ 1.0
Organizer Pracy PL+ 1.0 - to łatwe zarządzanie zadaniami w firmie oraz sprawna organizacja i podział zadań między pracowników jak również wnikliwy sposób raportowania i analizy toczących się działań.
Program wspomaga kontrolę wykorzystania czasu pracy przez pracowników poprzez raportowanie stanu realizacji zadań, monitorowanie terminów i postępów w pracach oraz analizę kosztów pracy, kontrolę i rozliczanie czasu pracy poprzez moduł RCP.
Na każdym etapie planowania zadań dostępne są funkcje zarządzania informacjami związanymi z zadaniami takimi jak spotkania, terminy, notatki, zgłoszone problemy, postępy w pracach, pracownicy zaangażowani w pracę nad projektem.
Wbudowany moduł RCP umożliwia zarządzanie czasem pracy poszczególnych pracowników. Pracownik rozpoczynając pracę uruchamia licznik odliczający czas spędzony nad zadaniem. Jego przełożony w każdej chwili może kontrolować sposób wykorzystania czasu pracy a co za tym idzie efektywność pracy podwładnych.
System powiadomień e-mail ułatwia kontakt z pracownikami i informowanie ich o tym co dzieje się w projekcie. Natomiast system nadawania uprawnień pozwala wydzielić grupy pracowników o różnym poziomie dostępu do danych w zależności od pełnionej funkcji, roli w projekcie, zadania.
Po zainstalowaniu Demo należy podać następujące dane:
Login: admin
Hasło: admin
REKLAMA